λεωφορεια ροδος καλλιθεα
Προς το παρόν συνεχίζεται η διαμάχη μεταξύ των χωρών που τάσσονται υπέρ της κατασκευής του αγωγού και των χωρών που είναι κατά. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιθυμεί να συμμετάσχει στις συνομιλίες που αφορούν την κατασκευή του αγωγού, μέσω του οποίου το ρωσικό φυσικό αέριο θα φθάνει στην Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Για τον λόγο αυτό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να εγκρίνει την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου σχετική πρόταση που αφορά αλλαγές στη νομοθεσία της ΕΕ, δήλωσαν στην γερμανική DW δύο πηγές στην Κομισιόν.
λεωφορεια ροδος καλλιθεα
Ο κεντρικός αγωγός Nord Stream-2, θα φθάσει από την Ρωσία στην Γερμανία υποθαλάσσια μέσω της Θάλασσας της Βαλτικής. Εξαιτίας της όδευσης αυτής που ακολουθεί, ο αγωγός εμπίπτει στην ισχύ τόσο της γερμανικής όσο και της διεθνούς νομοθεσίας. Αντιστοίχως, αποφασιστική σημασία έχει η στάση του Βερολίνου, η οποία συνίσταται στο ότι το έργο αυτό είναι ένα έργο την κατασκευή του οποίου αναλαμβάνουν αποκλειστικά ιδιωτικές εταιρείες. Μία τέτοια προσέγγιση ανοίγει στην πραγματικότητα την προοπτική της απρόσκοπτης κατασκευής του αγωγού Nord Stream-2
Παράλληλα επειδή ο αγωγός θα καταλήξει υποθαλάσσια μέσω της Θάλασσας της Βαλτικής απευθείας από την Ρωσία στην Γερμανία, η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορεί να επηρεάσει την πορεία της κατασκευής του. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η νομική υπηρεσία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Βαρσοβία, η οποία θεωρεί τον αγωγό Nord Stream-2 ως απειλή, έχει διαφορετική γνώμη. Στην νομικό πόρισμα που κατέθεσε η Πολωνία, το οποίο έχει στην διάθεση της η DW, επισημαίνεται ότι οι κανόνες της ΕΕ «αφορούν ευθέως το θαλάσσιο τμήμα του Nord Stream-2 που βρίσκεται σε ύδατα, οικονομική ζώνη ή υφαλοκρηπίδα των χωρών της ΕΕ».
λαστιχα ποτισματος χωραφιων
Comments
Post a Comment